lunes, 22 de febrero de 2010

AirHockey MultiTàctil - Projecte Final de Cicle escollit!

Doncs si! Ja tinc el projecte escollit i es podria dir que mig començat. L'acabaré si tot va bé cap a mitjans/finals de maig. Aniré posat el procés en el blog (així també em servirà per fer la memòria que ens demanen).
Us explicaré una mica de què anirà el projecte:
Tots coneixeu l'AirHockey (o Hoquei taula), aquell joc que es juga en una taula que treu aire i has de fer entrar el disc a la portaria de l'altre i que si t'enganxes els dits amb el disc fa tant de mal. Doncs és aquest.
Lo millor del meu projecte? Que no et pots enganxar els dits amb el disc.

Un projector projectarà una taula d'hoquei a sobre una taula o una paret (depen de com es vulgui jugar) o sobre el terra, és indiferent.
Els jugadors hauràn de fer servir les seves mans per fer moure el disc i intentar marcar gol a l'altre jugador.
Una camera recollirà els punts on tinguin la mà els jugadors i ferà interectuar el jugador amb el disc.

Aquest és el meu projecte. Molt divertit de fer i molt divertit de jugar-hi.
Esperem que em surti bé!!!
Salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario